FAQ

Ik heb betaald maar mijn beltegoed is niet bijgeschreven.

In geval van een creditcard betaling kan het wel eens voorkomen dat de verwerking van de betaling iets langer duurt. Duurt het langer dan 20 minuten, dan raden wij je aan contact met ons op te nemen.

Wat is een Data Bundel?

Een Data Bundel is een bundel die u toegang tot internet geeft en waarmee u e-mails kunt versturen tegen lagere kosten.

Hoe kan ik het tegoed van mijn Data Bundel checken?

Om uw tegoed te checken (kosteloos), toets *136# en druk op Bellen/Verzenden.

Wat is de geldigheidsperiode?

Voor elke Data Bundel is een bepaald aantal dagen ingesteld gedurende welke u toegang tot internet heeft. Wanneer deze periode is verstreken betekent het dat uw Data Bundel is afgelopen en u niet langer toegang heeft tot internet.

Is het mogelijk om meer dan één Data Bundel tegelijkertijd te activeren?

Nee, u kunt slechts één Data Bundel tegelijkertijd gebruiken.

Is het mogelijk om een andere Data Bundel aan te schaffen, wanneer ik al het datategoed binnen de geldigheidsperiode heb verbruikt?

Ja, u kunt een nieuwe Data Bundel aanschaffen wanneer u al uw datategoed heeft verbruikt voordat deze is verlopen.

Wat gebeurt er als ik datategoed over heb na de geldigheidsperiode?

Al het ongebruikte datategoed zal verlopen aan het eind van de geldigheidsperiode.

Hoe weet ik of ik al mijn datategoed heb verbruikt?

U kunt op elk gewenst moment kosteloos uw tegoed checken door *136# in te toetsen.

Hoe kan ik de Data Bundel stopzetten?

Wanneer u eenmaal een Data Bundel heeft geactiveerd kunt u deze dienst niet meer stopzetten.

Wat zijn de kosten voor internet buiten de Data Bundel?

Het standaard datatarief is 19 cent per MB.

Kan ik mijn huidige Data Bundel naar een ander mobiel nummer overdragen in geval van verlies of beschadiging van mijn simkaart?

Om uw Data Bundel over te dragen verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice op 1200 (gratis met uw Lycamobile) of op 020 754 3030.